dimanche 24 mars 2013

Galiba bugun ruh halimden mutluluk saciyor :)

Evet evet suan cok cok heycanliyim 
Zira 3 aylik diyet seruvenime basliyorum :)


Listeme gorede alisverisimi yaptim :)


Daha bi huzurluyum sanki ♥♥
Dun kefirimi mayaladim


Sabah kahvaltisinda :
1bardak kefir, 1adet kivi, 1cay kasigi tarcin
blenderden gecirdim ve ictim :)


4saat yurudum :)
Masallah baya abarttim tabiki bu sart degil
sport yapmaniz tabiki gerekli herzaman icin,
sport yapamiyorsaniz 40dk tempolu yurunmeli ;)


Eve geldim dedim aclik hissi gelmeden ara ögün hakkimida kullanayim ;)
Her ara ogunde 3 pirinc patlaga hakkimiz var ;)
Vee istenildigi kadar yesilcay tabikide sekersiz  ;)



öglen Yemegi :

Sabah kahvaltisinin aynisi

Tekrar ara ogunumuz var ve bu sefer resim yok :)
pirinc patlaklari + uzerlerine birer cay kasigi labne
dilediginiz gibi baharatlandira bilirsiniz
ornegin ben biraz pul biber + corek otu kullandim

Bu sefer yesil cay yerine sekersiz kahve ictim

Aksam yemegi :
3 kasik kepekli pirinc 
1 kasik haslanmis yogurt
2 adet probiotik yogurt
Taze nane

Resimde goruldugu uzere ben hepsini karistirdim
guzel bir lezzet cikti ortaya ♥

Bu malzemeleri dileniginiz sekilde degerlendirebilirsiniz ;)


Ve bunun yani sira gun icinde  bol bol su iciyorum
4lt deniyor ama ben simdilik ancak 1.5 lt icebildim :(

Ve her ogunden sonra 1adet kuru kaysi yiyorum
vee son olarak diyet tek basina guzel olmaz biliyorsunuz
Sport yapilmali ;)
Sport yapmayi sevmiyorum diyorsaniz acin bi kolbasti oynayin ;)

ama en az 40dk tempolu yuruyus sart ;)

Ben ilk gunumde 4 saat yuruyusle tamamladim gunumu
darisi diger gunlere insallah ♥


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire