lundi 22 avril 2013

Mazi kalbimde yaradir :P

Bundan tam 6 yil evvel benden 5yas buyuk teyzemin dugunu vardi 
yedigimiz ictigimiz ayri gitmeyen bir cocuklugumuz vardi kizkardes gibi buyumustuk 
bu yuzden onun yeri bende cok cok farklidir, 

Yakininizin dugununu ozen gosterirsiniz haliyle 
Ama cooook deger verdigin biriyse, cooook guzel olmak istersin 
oyle degil mi ? 

Abiye satan hangi butige girdiysem kendime gore birsey bulamadim 
hani zevkime gore varda fermuar derdi buyuk :P 
Sorun fermuarda tabi yoksa ben kilolu degildim !

En son bir butige girdik muhabbet aynen soyle :

Biz : abiyelere bakiyoruz 
Satici : tabi buyrun kimin icin 
Annem : Kizim icin 
Satici : kac beden ? 
Ben : 46-48 ( 85 kiloydum gostermiyordum ama giydigim beden gercekten buydu )
satici gozlerini kocaman ayirdi asla unutmuyorum benim yas ozaman 19 
karsimdaki satici kocaman bi kadin tuttu bana :
Satici : aaayyy ablam o bendede abiyelerimiz yok maalesef yani bulmanizda imkansiz 
belirli bir bedenden sonra abiye olmuyor diktirmelisiniz 


Nasil aglamak istedim biliyormusunuz ? 
aglamisimdirda belki tam hatirlamiyorum ..

Neyse kizacasi baska biryerde bulduk pudra rengi cok hos guzeldi ama 
yara acilmisti bikere ! 

Dedim gunun birinde bende zayiflayacagim ve sana gore abiyeler yok diye butige birdaha 
gelecegim ! yemin ederim dedim ama gercekten gidermiyim bilmiyorum 

Ogunden sonra spora basladim plates topumun uzerine nerdeyse her yemek sonrasi ciktim 
yemek tabaklarimi kuculttum boylece 10kilo vermistim elhamdulillah ♥

75 olmustum olmasinada guzelde korudum
cunku oyle hic birseyden kismadim sadece az yedim ve hep zipladim
hopladim plates yaptim 

Turkiyeye gittigimde goren sasirmisti 
nekadar zayiflamissin diye cok mutlu oldum dogal olarak rahatlik geldi 
sporu biraktim  75 den kah 76 oldum kah 77 

ozaman iste heyvah demeye baslamistim ..
yine kismaya calistim falan ama beceremedim, azcik ondan azcik bundan 
yinede aliyordum kilolari .. 
Birde hani sozum vardi incecik donecektim o butige ;) 

ailede cok onemli biz tombik bir aileyiz 
ne yesen yariyo valla :P 

Cok sukur Tk ( Taylan Kumeli ) listeleriyle tanistim 
elhamdulillah vermeye basladim ♥
Instagramdaki arkadaslariminda payi buyuk ♥
Hepsini okadar cok seviyorum ki Rabbim hepsindende razi olsun 

Hele benim bir yoldasim varki Fattosh 
candir o can ♥
Listelerimiz 24haziran sona eriyor bakalim yarisi kim kazanacak ;)

Kalorilerden, sagliksiz beslenmeden uzak birgun diliyorum hepimize ♥












3 commentaires:

  1. Guzel guzel okuyordum bi yandan pretty woman filmi gecti aklimdan "big mistake ,big mistake " dedigi sahne sonra anaaaa been :) sevindirik oldum yoldas operim guzel yanaklarindan .. Yarisi kim kazanir bilinmez de dilerim dostlugumuz baki kalir ..

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Biliyormusun yoldas hani derler ya ahiretligim diye ben hep derdim o nedemek ? " iki müslüman arasında allah rızası için, dünyada ve ahirette biribirlerine yardım etmek ve dua etmek üzere kurulan kardeşlik, dostluk "

      Ben bircok insan tanidim hepsinide cok sevdim hepsinin yeri bende cok farkli hayatima guzellikler kattilar ..
      Seni surda toplamda belki sadece 4haftalik taniyorum ama nedendir bilmem sana farkli bir duskunlugum var
      bi insan neden hic tanimadigi birinin suan ne yapiyor acaba diye dusunur hatta diger telefonuma senin ora saatini kayit ettim arada bakiyorum acaba saat kac orda diye :) Ben seni ahiretligim olarak goruyorum yoldas yas kac olursa olsun sene kac olursa olsun beni unutma zira ben seni hic unutmayacagim ..
      Dostlugumuz muhabbetimizin baki olmasi dilegiyle ♥

      Supprimer
  2. Ahhh yaaa ne tatlisin sen boyle cok guzel ifadeler duygular bunlar rabbim daim etsin ins . Cok buyuk moral oldun bana tamda kendimizi eve kapatip sosyal cevreden soyutladigimiz zamanda cok cok iyi hissettirdin bana kendimi.. Allah hep iyilerle iyiliklerle karsilastirsin seni ..

    RépondreSupprimer