mercredi 17 avril 2013

Tk 4. listenin bitmesine kaldi son 1 gun :)



3.listenin sonunda yazamadim birturlu pc basina gecipte 
rahat rahat dokturemedim sayin blogcuk :P 

Haberler cokta super degil aslinda bunada sukur ama ne yapalim 
yavasta olsa gidiyorya kilolar elhamdulillah ♥

3.listenin sonunda giden sadece 200gr oldu :)
instagramda sevdigim bir ablamda su ornegi verdi 
200gr kiymayi dusun, bak okadar gitmis sendende demisti 
hakli aslinda ;)

Sira geldi 4.listenin sonlarina 
aslinda hicbirsey sorlayici degil biliyor musun ? 
Cok kolay hani eskiden mario oyunu vardi 
kucuk dusmanlari yenmekle baslardi oyun ve kademe kademe yukselirdin 1.etap 2.etap vs
ben bu listeleri birazda buna bensetiyorum :P eglenceli geliyor :) 

Fakat bu listenin sonundada memnun kalacagimi hic mi hic sanmiyorum 
yinede beynime yanlis sinyaller gondermek istemiyorum 
ama bu hafta kacamaklarim oldu ..
Ornegin dolapta duran revaniye 
" Sen burda durdukca benim icim rahat etmiyor "
diyerek bi guzel mideye indirdim :P :(

Ne kadar yanlis biliyorum ama o an kontrol edemedim kendimi 
lakin onun formulunude buldum :) 
Onlarda bir sonraki postta insallah ;)

Gorelim mevlam neyler neylerse guzel eyler ♥ 


2 commentaires: