vendredi 19 avril 2013

Tk liste 4 bye bye :P

Bugun liste tam anlamiyla bitmistir :)
Sonuc mu :D


Yalan degil, Ruya ise hic degil/mis :D 
Gozlerime inanamadim bu rakamlar kim ben kimim dedim 
aynaya uzun bir sure baka kaldim, evet evet gercekten benim kilom dedim :P 

Elhamdulillah ♥
Rabbim daim eylesin insallah, vermek isteyen herkese nasip olsun insallah 

Peki kisacasi neler yapmisim bi bakalim 


Sabah kahvaltim 


öglen yemegim 
Yemek yapa yapa kendim birseyler uydurmaya basladim bile :)
Kabaklari hasladim, biraz tuz biraz sarimsak miiiss gibi oldu ;)

Kayinvalidem bol yagda yapardi hicte gerek yokmus haslanmisi daha guzel ;)

Her 2saatte ara ogunler var 
oglen yemeginden sonra ki ara ogunde 2kuru kaysi + 1cay bardagi diyet sut ictim 

Ondan sonraki 2saatte ise


Eveet yanlis gormuyorsunuz tost salatali domates ooohhh miiis :)
Diyet yapmiyoruz saglikli besleniyoruz ;)

Aksama ne yapsam dedim 

ee sebze var et var yogurt var eeeh ne bekliyorsun kizim kelebek yap bi alanazik 
dedim kendi kendime oda super oldu 
istermisiniz boyle boyle bide tarif vermeye basliyayim :P 


Ve tekrar aksam yemeginden 2saat sonra 
Kefir ictim ve yanina 1orta boy elma uzerine toz tarciin serptim :)


boylelikle bir listeninde sonuna geldik cok sukur haftayi mutlu bitirdim 
darisi kalan son 5kiloya diyecektim ama nedense gozumu 60 kiloya dikesim geldi 
ne dersiniz son 9 diyelim mi basarirmiyim ki ? 


♥♥


2 commentaires:

  1. Bravo sana yoldas son bi kac gundur salacak gibi oldum senin bu rakamlar beni kendime getirdi :* darisi basima ..

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hep birlikte basaricaz yoldas Rabbimin izniyle ♥
      inan bende senden guc aliyorum ;)

      Supprimer