mercredi 20 mars 2013

Kilolar ve ruh hali


Suan cok farkli ruh halleri icerisindeyim, 


Elhamdulillah ozel hayatimla ilgili hic bi sorunumda yokta 
tartacaga ciktigimda ki rakamlar beni cildirtiyor !!!! 

Alt tarafi vermem gereken kilo 8 !
100 kilo kayip edenlerden benim ne farkim var ?! 

Yok yok bu kilo konusu beni iyiden iyiye guvensiz kildi 
Nasil mi ? 

                                                                Soz veriyorum,
Tamam yarin basliyorum diyorum sabah kahvaldisiyla pek aram yoktur 
o yuzden 1kase yagsiz sut + Special K yiyorum 

Oglene dogru aclik hissedince kaysi vs..
Sonra bi bakiyorum ipin ucu kaciyor 

" aman oglen ye aksama az yersin " 
Aksam olur :
" Neysee neyse hadi yede yarina tam dikkatli baslarsin " 

Surekli bi hesap pesindeyim ..

Hayir zaten hayatim boyunca tombik birseydim,
hic zayif olmadim ancak ozenmeyle yetindim !
Ogrencilik doneminde 85 kiloyu gordum bi sure gitmedi uzerime yapisti 

Porsiyonlari kuculterek Plates yaparak tam 14 kilo kayip etmistim 
Tabi benden mutlu yok goren " woooaw ne oldu diyor " 
heycanlaniyorum ama ayni zamanda etrafdaki gazla birlikte dikkat etmeyi biraktim 
cok sukur ogunden sonra fazla almamaya dikkat ettim 
Fakat 77 leri ziyaret ettigim oldu ! 

Sonrasinda dukan diyetiyle tanistim, Suphelerim vardi sonucta hic diyet yapmamistim
Dukan amcanin bana hediyesi 72 kiloyu gormem oldu 
                                                      Benden mutlusu yoktu!
                       giremedigim pantolonlara giriyorum, gobegim ciktigi icin giyemedigim
                       gomleklerimi giyebiliyordum, biryerlerimi saklamama gerek kalmiyordu
                                                  eeeh siz mutlu olmazmisiniz ?!

 2haftalik bi seruven sonrasi hastanelik oldum ..

Hastanelik olmamda ki nedense soylemesi ayip Kabusluk kabusuydu :/
Biryerlerde hata yaptim ama nerde bilmiyorum oysa hersey superdi ..

Neyse diyete tovbeliydim, 
Takii ne zaman biliyormusunuz ? 

Dukan diyetini biraktiktan 1hafta sonra akadasimin kina gecesi vardi 
onun dvd'si geldi, dun oturduk seyrediyoruz 
Nasilda kendimden emin oynuyorum, dokturuyorum 
Asil gorunuyorum bee ! 
Hic mutevazi olamiyacagim kugu gibi duruyordum 

Oysa simdi aldigim 1/2 kilo beni kendine guvenini kayip etmis 
biri haline getirdi ..

+ Yazin yani agustos 2013 te nisanim icin safak sayarken 
bu is beni dahada geriyor maalesef :/

Instagramda tanistigim kizlar 
Ben onlara artik dost diyorum ♥♥
Onlardan gore gore cesaretlendim tabiki kolay olmadi 
Basindan belli acaba acaba dedim ama dun karar verdim !

Artik ne istedigimi biliyorum !

 
 Bu fazlalik 8 Kilo ya gidecek ya gidecek ! 
Insanlar okadar kilo verirken benim aciz olmadigimi bunyeme gostermeliyim ! 




Umudumu elime aldim 

Basarili olabilme umudiyle ♥♥
Hakkimda hayirlisi insallah 








2 commentaires:

  1. sonuna kadar okudum dedim yoldasindan da bahsedermi diye :P
    masallah azimlisin gercekten ben sadece tam olarak 3 liste yaptim 4. de sikildim biraktim kilo da almadim o zamandan beri ama veremedim de :( spor yapiyorum beden olarak kuculuyorum ama tarti da 6 li rakamlari goremiyorum bir turlu
    fattosh _k

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. ama ama :( ben blogu actigimda senle yoldas degildikki dur senin yazinda gelecek ozel post soz ♥
      Sen listeleri biraktin mi ? ama neden kiiii keske beraber azimle devam etseydik be yoldas ama oyle veya boyle basaricaz insallah 6lara az kaldi pes etmek yok ;)

      Supprimer