jeudi 18 avril 2013

Insan kendini arada bir yoklamali ;)

Ben bundan 4gun once diyetimde kacamaklar yapmaya basladim 
Ama oyle boyle degil deli gibi pastalara saldirmisti ne diyordu ic sesim 
" Yaa yaptim iste bi kacamak iyice yede bari yarin yemezsin "
Oyle bir yedim ki o pastalari hayatim boyunca hic oyle yememistim 
Cok sukur pes etmedim spor yaptim ama gecenin bir yarisi :/

Ic sesimle konustum 
Yaa vallah dalga gecmeyin konustuk biz :P 

Dedim sen birkez daha mi acizle dogru kosmaktasin ? 
Niyetin ne ? 
Onca hayal bosami, emekler nereye gidiyor !!!

Sonra bide instagramda bana oyle cok guvenen kizlar varki 
gecenlerde biri sen idolumuzsun dedi :)

Estagfirullah o dereceye gelmedim tabiki ama 
sonucta bana inanan onca insana karsi bu diyeti birakmam ayip olur 
mahalle baskisi var :P 

Neysee efendim sadete gelelim biz , 
Arkadasim aradi ya hadi kizlarla toplaninda bana gelin 
evde bos bos oturmaktan SIKILDIM degince 

Korktum eyvaah yine bir kacamak yine bir saldirma vakasi yasanacak dedim 
bide gitmezseniz kusuyorlar, bende sana gelmemler falan kiyamadim 

Tamam dedim geliyorum ;) 
Neyse toplandik bizim kizlar falan ortam guzel 



1.Listede instagram arkadaslarim belki hatirlarlar 
daha 2.gunumde yine ayni arkadasim komsulari davet etti makrue yedircek 
tabi annem hazirlandi dedim yooo kusura bakma ama ben gelemem daha yeni bir karar verdim 
olacak is mi !

Annem resim cekip tlfnuma atmisti baak afiyetle goturuyoruz diye aaah dedim 
icim gitmisti ..
Neyse gun geldi, ben 4.listeye geldim veee 
bu listede oglen et var salata var varda var :D
Dedim tamam bu benlik kizarmis havuclari, patatesleri patlicanlari birde pilavi tabiki saymiyoruz ;)

4arkadasiz biz sohbet muhabette koyu herkes masallah bol bol goturuyor 
bense yine nefis cagizimla konustum, ufak bi cocugu terbiye ederi gibi ;)

Dedim bak onunde yemek, hemde en lezzetlisinden 
ama sen haddinden fazlasini yemek zorunda degilsin ki ;)
Uslu ol emi dedikten sonraa 
Yogurtuu yedim salatami yedim yaninada etlerden yedim
 ama toplasan hepsi 10kasik hamlesi bile etmez :)

Tabi bizim kizlar costu ye ye sonra aaah sisdim demeler basladi 
ama ben ne yaptim sirf arada seylik olmasin yani nispet yapar gibi olmasin diye
bende onlar gibi " aaah sistim patlicam " dedim ;)
Valla bunu demezseniz yandiniz zorla yediriyorlar :P 


Sira geldi tatlilara :) 
Ben kim tatlidan kacmak kim derdim eskiden 
ama bu sefer basardim cok sukur 
Nasil mi :)
Oncelikle yanimda iki adet yesil cay goturmustum 
birtanesini buyuk boy kupada demledim ;)
Ben zaten normal caya birturlu adapte olamadim bu yuzden iyi geldi ;)
daha sonrada orda gordugunuz kostebek pastanin yarisini yedim 
cok hafifti cok sekeri falan yoktu ;)
kurabiylerinde sadece resimde gordugunuz 2minikleri yedim ;) 
Tiramisunun hepsini yedim ama :P 
Uzerine tuttup bi kupa daha yesil cay ictim ;)

Zaten yesil cay ictiginiz icin siskinlik hissi veriyor sivi sonucta ;)
Bu yuzden cok yemis gibi oldum ama sonuc guzel 
Merdivenleri kullandim eve cikmak icin 
8 katli apartmanin 8.katinda oturuyorum 
oglen evden cikmadan ki kiloma sadece 300gr eklenmis 
eee bunun uzerine 1saat spor yaparsam miiis gibi olmaz mi ? ;) 

Daha once yaptigim kacamaklardan daha huzurlu hissediyorum kendimi 
zira kontrollu yedim ;) 

Elhamdulillah ♥

Dipnot : Sakin yanlis anlasilmasin ben kacamak iyidir demiyorum 
ama boyle durumlarda insan kendini yoklamali sinamali galiba ben bugun sinavi gectim cok sukur :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire